Kuidas sellised tippetendused sünnivad?

Mitme positiivse punkti kokkusattumisel. Vello Pähn alustas „Faustiga” oma tööd teatri uue peadirigendina. Ene-Liis Semperi lavakujundus oli intrigeeriv. See juhtub, kui laval satuvad kokku inimesed, kelle vahel hakkab toimima eriline keemia. Neil etendustel tuleb publik esinejatele poolele teele vastu.

„Fausti” lavastaja Dmitri Bertman oli Angeri esinemiste ajal siin. Kas ta tegi temaga nii palju proove, et Anger nägi laval enesekindel välja?

Meil oli Ainiga mõnepäevane minilavastusperiood, kuid täisproove laval oli üks, lisaks sellele oli veel üks proov, mida me teatris kutsume traffic control, kus assistent käib lauljaga tema trajektoori läbi, et viia ta kurssi kõikide liikumistega, et ta oleks õigel ajal õiges kohas. See kõik on väga raske, algaja sellist pinget ei taluks. Professionaal näeb aga välja, nagu oleks seda rolli juba kaks kuud mänginud.